A.A. Stádium Kft. - TPM, Lean, műszaki diagnosztika

Szaktudás
Tapasztalat
Dinamizmus

ICG Stádium Kft.;

Fekete Gábor: Hatékonyabb karbantartást! De hogyan?!

Karbantartás támogatása távolból

- Mit tanulhat a karbantartás a COVID19 helyzetből? -


human body factory

Gépészként nagyon sokszor fedezek fel párhuzamot, gépeink, berendezéseink működési elve és a természet alkotta rendszerek, különösen az emberi szervezet működése között. Talán a napjaink eseményeinek megfeleltethető párhuzam is ott van valahol a szemünk előtt, és elképzelhető, hogy a megoldást is elleshetjük a természettől.

Amikor az emberi szervezet megfertőződik egy vírussal, majd legyőzi azt, erősebbé válik, mint előtte volt. Erősebbé, mert amíg küzdött a vírussal, megtanulta felismerni, és elpusztítani a kórokozót, vagyis kiépítette védekezési mechanizmusát az adott vírus ellen.

Közismert, hogy számos embertársunk nagyobb veszélynek van kitéve, mint pl. az idősek, a cukorbetegek, a szívbetegek, vagy akiknek valamiért legyengült az immunrendszerük. Talán nincs ez másként a műszaki szervezetek "immunitása" - azaz hatékonysága - és a kialakult helyzet okozta nehézségek kapcsán sem. Most mutatkozik meg igazán, ha gond van a karbantartási szervezetben!

Mit tanulhat a karbantartás ebből? Véleményünk szerint első sorban azt, hogy homokba dugni a fejünket, kivárni a gépleállást rossz taktika, cselekedni kell!
Azonnal! Egyértelműen arra kell törekedni, hogy minél előbb beazonosítsuk az új szituációban a problémákat és megkeressük azok gyökerét, vagyis képesek legyünk lokalizálni, mik a gondok a szervezetünkben. Ez nem megy mindig egyszerűen, hiszen sok esetben a napi problémák, súrlódások és megszokott beidegződések eltakarják szemünk elől a baj igazi okait.

Csakhogy míg a COVID19 ellen jelenleg nincs orvosság,
A KARBANTARTÁS PROBLÉMÁIRA IGENIS VAN!

human body factory


Hívjon minket, hogy gyorsabban lendüljön át a szorongatott helyzeten!

  1. Online karbantartás felmérés:

    - rapid felmérés, főbb problémák beazonosítása, gyors javaslatadás.

  2. Telefonos "karbantartás szervezési segélyszolgálat":

    - beszélgessen problémáiról kötetlenül egy szakértővel.

  3. Hogyan reagálnak más hazai vállalatok műszaki szervezetei? :

    - hazai körkép a kialakult helyzetről és az arra adott válaszokről.

  4. Lendüldetbe hozzuk:

    - ha csak egy kis erőt merítene, hogy merre tovább a karantén után.


A CIKK SZERZŐJE:

Fekete Gábor - Karbantartás-fejlesztési és TPM tanácsadó
Elérhetőség: 20/964-4648, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. vagy Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Fekete Gábor

Gábor munkája során a sajáterős karbantartási rendszerek fejlesztésével, TPM, RCM és hozzájuk kapcsolódó módszerek bevezetésének támogatásával foglalkozik: beleértve a kisebb, egy telephelyre vonatkozó bevezetéseket és a nagyméretű, akár több éves fejlesztési programokat is, elsősorban Magyarországon. Olyan kiváló, nagy múltú vállalatokkal működött már együtt eddigi pályafutása során, mint a Leadec (korábban Voith Kft.), Dome FSG, Raiffeisen Bank (FM részleg), Delphi, Grundfos, General Electric négy különböző gyára, Pick, BPW, Kanizsa Trend, Szatmár Optika.

Előző hónap Április 2020 Következő hónap
H K Sz Cs P Szo V
week 14 1 2 3 4 5
week 15 6 7 8 9 10 11 12
week 16 13 14 15 16 17 18 19
week 17 20 21 22 23 24 25 26
week 18 27 28 29 30

Hírlevél feliratkozás